حمایت فرگوسن از كاپلو در ماجرای تری
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش منابع خبری، اتحادیه فوتبال انگلیس چندی پیش تری 31 ساله را به دلیل توهین نژادپرستانه به 'آنتون فردیناند'‌ بازیكن تیم كویینز پارك رنجرز، از كاپیتانی تیم ملی محروم كرد.

اما این تصمیم با مخالفت و انتقاد كاپلو قرار گرفت و در ادامه 'گوردون تیلور' رییس اتحادیه بازیكنان انگلیس اظهارات كاپلو را عجیب دانست.

فرگوسن در این باره گفت: نظر كاپلو هیچ اشكالی ندارد چون او سرمربی تیم است. بدون تردید مهمترین فرد در فوتبال، سرمربی هر تیم است و او مسوول نتایج و عملكرد تیم خواهد بود.

با وجود این اتحادیه انگلیس تصمیم نهایی خود را اعلام كرده و از آن عقب نشینی نخواهد كرد پس كاپلو چاره ای جز پذیرفتن ندارد و باید به كار خود برای آماده كردن تیم برای شركت در مسابقات یورو 2012 ادامه بدهد.

'هیو رابرتسون' وزیر ورزش انگلیس نیز از تصمیم اتحادیه فوتبال حمایت كرده و گفته است:‌ اتحادیه به سختی توانست تصمیم درست را بگیرد حتی اگر منجر به جدایی سرمربی و جان تری از تیم شود.

كاپلو 65 ساله بعد از اعلام حكم محرومیت تری از كاپیتانی تیم انگلیس گفته بود: تری باید كاپیتان باقی می ماند و محرومیت او قبل از حكم دادگاه نباید اعلام می شد.

این در حالیست كه در یك تحقیق دانشجویی بیش از سه چهارم پرسش شوندگان از محرومیت تری از كاپیتانی انگلیس حمایت كردند.

كاپلو كه در سال 2008 هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت قرار است این هفته با 'دیوید برنشتاین' رییس اتحادیه فوتبال این كشور پای میز مذاكره بنشیند اما احتمال می رود این مربی ایتالیایی برای مسابقات یورو 2012 در سمت خود باقی بماند.

9126**1440





:: برچسب‌ها: جشنواره , ماکرو , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: